بهترین دکتر تزریق چربی در تجریش

بهترین دکتر تزریق چربی در تجریش تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی قصد معرفی بهترین دکتر تزریق چربی در تجریش تهران برای جوانسازی، رفع چین و چروک و جوانسازی را دارد.

برای کاهش روند پیری، بهترین راه تزریق چربی است. ما لیستی جامع از بهترین دکتر تزریق چربی در تجریش تهران به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده ایم.

بهترین دکتر تزریق چربی در تجریش تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر مسعود مرادیتهران، الهیه، خیابان فرشته، روبروی مرکز خرید ملل، پلاک 94، طبقه اول02126215806
02126295739
2دکتر کامران جزایریتهران، الهیه، مریم غربی، مجتمع کویین سنتر، طبقه دوم اداری، واحد 20302188766626

هزینه تزریق چربی در تجریش

برای هزینه تزریق چربی در هر ناحیه ای لازم است که بدانید هزینه ها برای هر فرد متفاوت است. ناحیه مورد نظر تزریق، گستردگی محدوده تزریق، کلینیکی که در آن تزریق را انجام می دهید، دستمزد پزشک و پرسنل و ... از جمله مواردی است که این اختلاف قیمت را موجب می شود. تنها با یک جلسه مشاوره از هزینه دقیق این امر در محدوده تجریش زیبایی اطلاع یابید.

هزینه تزریق چربی در تجریش

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق چربی در تجریش

برای اخذ نوبت آنلاین تنها با انتخاب پزشک از لیست بالا و کلیک بر روی پروفایل اختصاصی پزشک نوبت اینترنتی بگیرید. علاوه بر گرفتن نوبت میتوانید در پروفایل پزشک نمونه کارهای دکتر را ببینید و با اطمینان بیشتری پزشک را انتخاب کنید.

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق چربی در تجریش

مشاوره آنلاین بهترین متخصص تزریق چربی در تجریش

برای  اینکه در وقت خود صرفه جویی کنید، میتوانید با مشاوره آنلاین در این راه به خود کمک کنید. برای آشنا شدن با دیگر خدمات پزشک انتخابی خود میتوانید به پروفایل دکتر وارد شده و مشاهده کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست برترین دکتر تزریق چربی در تجریش تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه