بهترین دکتر تزریق بوتاکس در دولت تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری
دکتر تزریق بوتاکس در دولت
مشاهده همه

وب سایت کلینیک زیبایی به معرفی بهترین دکتر تزریق بوتاکس در دولت تهران می پردازد. اگر به دنبال آدرس و شماره تماس این پزشکان هستید، به جدول زیر مراجعه کنید.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در دولت تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر محمد صادق رمضانیتهران، خیابان دولت، نبش بلوار کاوه، ساختمان پزشکان کاوه، ورودی دوم، طبقه چهارم، واحد ۱۹09038485806

سایر مراکز تزریق بوتاکس در دولت

ردیف نام پزشک نشانی شماره تماس
1 دکتر علیرضا علیمرادی کاشانکی تهران، شریعتی، خیابان دولت، ابتدای خیابان احمد جلالی، پلاک 32، واحد 1 02122641755
2 دکتر آزاده صادقی کلینیک زیبایی و لیزر تهران، خیابان دولت، بعد از پمپ بنزین دولت، ساختمان 280، پلاک 287، واحد 1 02122570995
3 کلینیک عارف تهران، خیابان دولت، چهارراه قنات، نبش خیابان رحمانی، پلاک 3، واحد 6 02122786524
4 کلینیک تخصصی پوست و موی رازهای زیبای ایرانیان تهران، خیابان دولت، بین دیباجی و محسنیان، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد، پلاک 138، طبقه اول 02126651363

هزینه تزریق بوتاکس در شهید کلاهدوز تهران چقدر است؟

هزینه تزریق بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد. معمولا این هزینه با توجه به دستمزد پزشک، برند بوتاکس، ناحیه انتخابی برای بوتاکس و حجم مورد نیاز از ماده بستگی دارد. برای اطلاع بیشتر از هزینه های تزریق بوتاکس در دولت میتوانید به لیست فوق مراجعه کرده و با پزشک مورد نظر خود تماس حاصل فرمایید.

هزینه تزریق بوتاکس در دولت تهران چقدر است؟

نوبت دهی اینترنتی بهترین دکتر بوتاکس در دولت

گرفتن نوبت به صورت اینترنتی به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی نوبت مراجعه خود را دریافت کنید. شما می توانید با مراجعه به لیست بالا و کلیک روی نام پزشک وارد پروفایل آنها شده و از قسمت اخذ نوبت، زمان مراجعه خود را رزرو نمایید.

مشاوره آنلاین به دکتر بوتاکس در دولت

گرفتن مشاوره آنلاین به شما کمک می کند تا بدون نیاز به حضور در مطب تمام سوالات خود را از پزشک بپرسید. شما می توانید در پروفایل پزشک مورد نظر خود از قسمت چت آنلاین به صورت مستقیم با دکتر در ارتباط باشید.

بوتاکس را به چه نواحی میتوان تزریق کرد؟

کلام آخر

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست تزریق بوتاکس در محدوده دولت دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران