بهترین مرکز رنگ مو در تهرانپارس

بهترین مرکز رنگ مو در تهرانپارس تهران

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که بتوانید با کمک لیستی جامع، بهترین مرکز رنگ مو در تهرانپارس تهران شناخته و نمونه کارهای مراکز وی آی پی موجود در جدول را مشاهده کنید. وب سایت کلینیک زیبایی با هدف سهولت در یافتن بهترین مرکز رنگ مو در تهرانپارس تهران، لیستی تهیه کرده است که میتوانید اطلاعات جامعی از این مراکز رنگ مو همچون آدرس و شماره تماس در این محدوده را به دست آورید.

بهترین مرکز رنگ مو در تهرانپارس تهران

ردیفنامآدرستلفن
1سالن زیبایی نقره نگارتهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان 142 شرقی، جنب پاساژ سپید، پلاک 6002177745239
09354860394
2سالن زیبایی مهناز عبدالوندتهران، تهرانپارس، بلوار استقلال، خیابان صاحب الزمان جنوبی، بین بوستان دوم و سوم غربی، پلاک 31، واحد 2 و 302177051105
09393238042

هزینه رنگ و لایت مو در محدوده تهرانپارس

از جمله مهم ترین عواملی که در برآورد هزینه های امر زیبایی رنگ و لایت مو تاثیر گذار است شامل رنگ موی فعلی شما، رنگ موی انتخابی، شهرت رنگ کار، انتخاب مارک مواد مصرفی و موقعیت مکانی سالن می باشد. با مراجعه به لیست فوق و تماس با این مراکز، از هزینه ها و طریقه برآورد آن اطلاع یابید. برای استفاده از دیگر خدمات زیبایی میتوانید به بهترین سالن زیبایی در تهرانپارس مراجعه کنید.

هزینه رنگ و لایت مو در محدوده تهرانپارس

نوبت دهی آنلاین سالن رنگ مو در تهرانپارس

برای اینکه بتوانید از امکان نوبت دهی آنلاین سالن رنگ مو در وب سایت کلینیک زیبایی استفاده کنید، با کلیک بر روی نام سالن های وی آی پی رنگ مو در لیست فوق، به پروفایل اختصاصی آنان وارد شده و نوبت خود را بر اساس ساعت و روز مورد نظر خود اخذ نمایید.

نوبت دهی آنلاین سالن رنگ مو در تهرانپارس

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز رنگ مو در تهرانپارس تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه