بهترین کلینیک کاشت مو در صادقیه

بهترین کلینیک کاشت مو در صادقیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

کاشت مو در صادقیه

مشاهده همه

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در صادقیه تهران می پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده صادقیه هستید، این مطلب را از دست ندهید.

صادقیه یا آریاشهر محله‌ای در غرب تهران است که برخی از مراکز تخصصی کاشت مو در این محدوده می‌باشند. ما نیز در جدول زیر آدرس و شماره تماس کلینیک کاشت مو با سابقه در صادقیه تهران را درج نموده‌ایم.

بهترین کلینیک کاشت مو در صادقیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز زیبایی دلدارتهران، صادقیه، خیابان سازمان آب، نرسیده به گلناز شمالی، روبروی کارواش ایران، پلاک 302، واحد 1002144269514
09124503667

سایر مراکز کاشت مو در صادقیه

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 مرکز رویال تهران، آریاشهر (فلکه دوم صادقیه) اول اعتمادیان، پشت بیمارستان ابن سینا 02144976029
2 کلینیک آبادیس تهران، صادقیه، خیابان اعتمادیان 02144067451
3 کلینیک نوین کاشت تهران، صادقیه 02144974733
4 کلینیک گلدن بادی بیوتی تهران، صادقیه 02144292615

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده صادقیه تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده صادقیه فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو صادقیه هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده صادقیه تهران

بهترین دکتر کاشت مو در صادقیه کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در صادقیه را معرفی کرده است.

بهترین دکتر کاشت مو در صادقیه کیست؟

هزینه کاشت مو در محدوده صادقیه

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده صادقیه هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده صادقیه تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه