بهترین کلینیک کاشت مو در شهرک غرب

بهترین کلینیک کاشت مو در شهرک غرب تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در شهرک غرب تهران می پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده شهرک غرب هستید، این مطلب را از دست ندهید.

شهرک غرب یا شهرک قدس یکی از محله های شمال غرب شهر تهران است که برخی از پزشکان متخصص برای کاشت مو در این محدوده فعالیت می کنند. اگر به دنبال آدرس و شماره تماس کلینیک های تخصصی کاشت مو در محدوده شهرک غرب تهران هستید به جدول زیر مراجعه کنید.

بهترین کلینیک کاشت مو در شهرک غرب تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک کاشت مو تندیس تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، روبروی پمپ بنزین دادمان 02171014
2 کلینیک کاشت مو گلبان تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان تربیت معلم 09120165592
3 کلینیک سیتوفیت تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، کوچه دوم، مجتمع پزشکی پردی 02188367805
4 مرکز کاشت مو غرب تهران، شهرک غرب 09933287319

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده شهرک غرب تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده شهرک غرب فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو در این منطقه هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده شهرک غرب تهران

بهترین دکتر کاشت مو در شهرک غرب کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در شهرک غرب را معرفی کرده است.

قیمت کاشت مو در محدوده شهرک غرب

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده شهرک غرب هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده شهرک غرب تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران