هزینه مزوتراپی مو

هزینه مزوتراپی مو چقدر است؟ به همراه پاسخ به پرسش های شما

پری چاوشی

روش های مختلفی برای تقویت ریشه مو وجود دارد. یکی از این روش ها مزوتراپی مو است. در ادامه این مطلب با هزینه مزوتراپی مو و عوامل موثر بر آن بیشتر آشنا می شوید. با ما همراه شوید..

عوامل موثر در هزینه مزوتراپی مو چیست؟

موارد مختلفی میتواند بر هزینه ها تاثیرگذار باشد که عبارت است از :

  • کلینیک انتخابی شما بسیار مهم است. در انجام این روش در جهت تقویت موهایتان نیاز است که از یک کلینیک با تجهیزات مناسب استفاده کنید. این امر در افزایش هزینه ها بسیار تاثیرگذار است.
  • پزشک انتخابی شما در جهت انجام این کار بسیار مهم است. هر چه پزشک با تجربه تر باشد دستمزد بیشتری در جهت انجام این کار از شما خواهد گرفت.
  • مزو مو طی جلسات متعددی صورت میگیرد. پزشک شما تشخیص خواهد داد که چند جلسه برای تقویت موهایتان نیاز است تا نتیجه لازم را ببینید. هر چه تعداد جلسات بیشتر باشد هزینه پرداختی شما نیز بیشتر خواهد بود.
  • مواد مزو مو متفاوت است و هر کدام بسته به کیفیت قیمت های مختلفی خواهند داشت. این مورد نیز بر هزینه مزوتراپی و بسیار تاثیرگذار است.
  • مراقبت های بعد از مزوتراپی مو بسیار اهمیت دارد و هزینه بر خواهد بود.

اگر به دنبال مراکز تخصصی مزوتراپی مو در شیراز هستید به لینک درج شده مراجعه کنید. در این لینک اطلاعات بهترین پزشکان متخصص برای مزو مو قرار گرفته است.

عوامل موثر بر هزینه مزوتراپی مو

هزینه مزوتراپی مو در سال 1401 چقدر است؟

هزینه این درمان بستگی به مارک كوكتل مزو مو دارد. مواد مزو مو توسط شرکت‌های مختلفی ساخته شده و به بازار عرضه می‌شود. حجم مواد استفاده شده و مهارت پزشک نیز می‌تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد. در ادامه حدود هزینه مزو مو در شیراز را با سه برند برتر را به شما می گوییم:

  • مزو مو رویتاکر ساخت فرانسه: رویتاکر پرطرفدارترین محصول مزو مو است. که حدود قیمت هر جلسه یک میلیون و سیصد هزار تومان است. مزو رویتاکر در شیراز نیز بیشترین استفاده را دارد.
  • مزو مو فیوژن ساخت فرانسه: مرز مو فیوژن در شیراز پیشنهاد اول بسیاری از پزشکان است. حدود قیمت هر جلسه یک میلیون و سیصد هزار تومان است.
  • مزو مو BCN اسپانیا:‌ BCN یک شرکت تخصصی تولید کننده مزو است. حدود قیمت هر جلسه هشتصد هزار تومان است. مزو BCN در شیراز نسبت به قیمت عادلانه اثربخشی قابل قبولی دارد.

هزینه مزوتراپی مو در سال 1401 چقدر است؟

آیا بیمه هزینه مزوتراپی مو را پرداخت میکند؟

مزوتراپی مو یکی از روش های تقویتی مو به حساب می آید. از آنجایی این کار یکی از روش هایی است که در جهت زیبایی انجام می شود و هیچ بیمه ای مبلغی از این کار را باز نخواهد گرداند.

قیمت هر جلسه مزوتراپی مو چقدر است؟

هزینه این کار به تعداد جلسات آن بستگی دارد. در هر جلسه مزوتراپی مو استفاده از مواد و دستمزد پزشک میتواند بر هزینه ها تاثیرگذار باشد.
هزینه نهایی برای انجام تزریقات مزوتراپی بر اساس تعداد جلسات موردنیاز شما عزیزان تعیین می‌شود و تعداد جلسات انجام مزوتراپی هم بر اساس وضعیت و گستردگی ناحیه مورد درمان تعیین می‌گردد. در وضعیتی که ناحیه‌ی مورد نظر وسعت کمتری داشته باشد به طور بدیهی نیاز به تزریقات کم‌تری از مزوتراپی وجود دارد در نتیجه هزینه آن کمتر است.

سوالات پرتکرار مربوط به مزوتراپی مو

در ادامه برخی از پرتکرارترین سوالات مربوط به این روش را پزشکان متخصص مزوتراپی مو پاسخ داده اند:

آیا مزوتراپی دردناک است؟

احساس دردی خفیف در حین مزوتراپی مو کاملا طبیعی است. با این حال، آستانه درد فرد عاملی است که بر این وضعیت تأثیر می گذارد.

مزوتراپی مو به چند جلسه درمان نیاز دارد؟

بستگی به تجویز پزشک شما دارد. ولی به صورت معمول بین ۳ تا ۵ جلسه توصیه می‌شود.

آیا پس از مزوتراپی می توان ورزش کرد؟

تا 48 ساعت پس از تزریق از هرگونه ورزش که باعث تعریق یا افزایش ضربان قلب شما شود، خودداری کنید.

هر جلسه مزوتراپی چه مدت زمان طول می‌کشد؟

این درمان در کمتر از 10 الی 30 دقیقه انجام می‌شود. همچنین این درمان نیازی به داروهای مسکن ندارد.

آیا پس از مزوتراپی میتوان موها را شست؟

پس از 6 الی 10 ساعت پس از درمان می‌توانید موهای خود را بشویید.

سپاس از توجه شما.

نظر کاربران