بهترین دکتر مزوتراپی مو در دولت

بهترین دکتر مزوتراپی مو در دولت تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی بهترین دکتر مزوتراپی مو در دولت تهران را برای تقویت و قطع ریزش مو و انواع کاربردهای درمانی دیگر برای شما معرفی کرده است.

برای درمان ریزش موی خود از روش های سرپایی همچون مزوتراپی استفاده کنید. ما لیستی از برترین دکتر مزوتراپی مو در دولت تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر مزوتراپی مو در دولت تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر محمود الماسیتهران، خیابان شریعتی، ضلع شمالی حسینیه ارشاد، بن بست ارشاد، پلاک 1، واحد 602122894097
02122894168
2دکتر فرهاد ملک زادتهران، شریعتی، نرسیده به تجریش، جنب داروخانه طالقانی، شماره 1980، طبقه اول02122236469
3دکتر مریم رنجبرتهران، خیابان شریعتی، خیابان دولت (شهید کلاهدوز)، تقاطع بلوار کاوه، ساختمان پزشکان کاوه، ورودی شماره 2، طبقه 4، واحد 1902122798307

هزینه مزوتراپی مو در دولت

اگر هزینه درمان ریزش مو با مزوتراپی برای شما مهم است باید بدانید که عوامل متنوعی در برآورد هزینه مزو تاثیر دارد. از جمله این موارد میتوان به وسعت بخش های مورد نیاز، دستمزد پزشک، تعداد جلسات مورد نیاز، مقدار مواد مصرفی در هربار تزریق و موقعیت مکانی مطب اشاره کرد. اگر با مشکل ریزش مو دست و پنجه نرم می کنید، برای درمان قطعی ریزش مو میتوانید به بهترین دکتر ریزش مو در دولت مراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی مو در دولت

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در دولت

در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید تنها با کلیک بر روی پروفایل اختصاصی پزشکان از خدمات آنها مطلع شده و همچنین نوبت اینترنتی اخذ کنید. با خواندن کامنت ها، از نظرات و پیشنهادات افراد مختلف در مورد پزشک بهره ببرید.

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در دولت

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر مزوتراپی مو در دولت تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه