هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن چقدر است؟

پری چاوشی

هزینه لیزر موهای زائد صورت و ناحیه تناسلی

امروزده دستگاه های لیزر متنوعی برای از بین بردن موهای زائد در کلینیک ها وجود دارد که به صورت قطعی در از بین بردن موهای زائد نواحی مختلف بدن تاثیرگذار است. اما سوالی که به صورت مکرر پرسیده می شود هزینه لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن و یا فول بادی آن است. در این مطلب به بررسی عوامل موثر بر افزایش و یا کاهش هزینه لیزر و قیمت های آن در نواحی مختلف بدن میپردازیم. با ما همراه شوید..

شات لیزر چیست؟

شات لیزر به هر بار تخلیه انرژی لیزر روی سطح پوست میگویند. در گذشته خیلی از این مراکز، هزینه لیزر موهای زائد بدن را بر اساس تعداد شات محاسبه می کردند، اما امروزه در اکثر مراکز در سراسر دنیا بر اساس ناحیه مورد نظر محاسبه می گردد. هر چه شات های لیزر بیشتر باشد هزینه شما نیز بیشتر خواهد شد.

اگر به دنبال کلینیک های لیزر در شیراز هستید می‌توانید به لینک درج شده مراجعه کنید.

عوامل موثر بر هزینه لیزر موهای زائد چیست؟

موارد زیر به عنوان عوامل موثر بر افزایش و یا کاهش هزینه لیزر مطرح می شود:

  • یکی از اصلی ترین موارد موثر بر هزینه این کار کلینیک انتخابی شما است. هر چه کلینیک مجهزتر و معروف تر باشد هزینه شما نیز بالا تر خواهد بود
  • لیزر موهای زائد برای قسمت های مختلف بدن انجام میشود. هزینه هر قسمت از بدن با هم متفاوت است.
  • مراقبت های بعد از انجام لیزر نیز به تنهایی هزینه ای را به همراه خواهد داشت.
  • هزینه لیز موهای زاند بدن با هر دستگاه متفاوت است. این که از چه دستگاهی برای لیزر استفاده کنید را باید پزشک تشخص داده و استفاده شود.
  • اندازه ناحیه ای که قرار است لیزر شود و زمان مورد نیاز برای درمان
  • تعداد جلسات درمان مورد نیاز با لیزر
  • تخصص، تجربه و تبحر تکنسین لیزر مو
  • ناحیه ای از بدن که در پکیج لیزر مو کل بدن انتخاب شده است.

هزینه لیزر موی زائد در سال 1400 و 1401

همانطور که قبلا هم گفتیم موارد مختلفی میتواند در هزینه لیزر فول بادی و یا نواحی مختلف بن تاثیرگذار باشد. اما به صورت حدودی هزینه لیزر فول بای در سال 1400 و 1401 بین یک میلیون تا دو میلیون تومان متفاوت است.

هزینه لیزر موی زائد در سال 1400 و 1401

قیمت لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی

یکی از مهمترین نواحی که متقاضیان زیادی برای انجام لیزر دارد ناحیه بیکینی یا همان ناحیه تناسلی بانوان میباشد. در نظر داشته باشید که به دلیل حساس بودن این ناحیه هزینه لیزر و تعداد جلسات آن به نسبت سایر نواحی بدن بیشتر است.

هزینه لیزر موهای زائد صورت

ممکن است در بخش هایی از صورت خود موهایی داشته باشید که برای شما ناخوشایند باشد. جالب است بدانید که لیزر موی زائد صورت در نواحی چانه، گردن، شقیقه، پشت لب و پیشانی، قابل انجام است. و از آنجایی که مساحت کوچکی را در بر میگیرد، هزینه چندانی نخواهد داشت.

هزینه لیزر موی زائد در تهران بیشتر است یا شیراز؟

شهر تهران به عنوان پایتخت ایران در زمینه هزینه عمل های جراحی نسبت به سایر شهرستان ها بالا تر است. لیزر موی زائد در کلینیک های تهران نیز نسبت به شیراز بالاتر است. دستمزد پزشک یا تکنسین های لیزر در تهران نسبت به شیراز بیشتر است اما تجهیزات کلینیک ها و یا دستگاه های لیزر در هر دو شهر یکی است.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران