طب سوزنی شیراز

رفع چین و چروک پوست با طب سوزنی در شیراز

پری چاوشی

برای از بین بردن چین و چروک پوستی روش های مختلفی دارد. در این مطلب به توضیح مختصری درباره روش های رفع چین و چروک پوست با طب سوزنی در شیراز میپردازیم. همچنین در جدول زیر بهترین مراکز برای رفع چین و چروک پوست با طب سوزنی در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است.

درمان چین و چروک پوست با طب سوزنی در شیراز

ردیف نام پزشک نشانی مرکز درمان چین و چروک با طب سوزنی در شیراز شماره تماس
1 کلینیک طب سوزنی دکتر همایونی شیراز، قدوسی غربی، کوچه 8، مجتمع زادوس ، طبقه 2 07136300833
2 دکتر الهام عباسی شیراز، بلوار بعثت، قبل از فلکه سنگی، نبش کوچه 16، مجتمع مریم، طبقه 2، واحد 2 07136476157

روش جوان سازی پوست با طب سوزنی در شیراز

روش زیبا و جوان سازی پوست با استفاده از طب سوزنی به طیف وسیعی از اختلالات پوستی نظیر چین و چروکهای پوست، لیفتنیگ پوست (برای افتادگی پوست صورت)، اسکارهای روی پوست، جوش صورت (اکنه)، لک و پیس صورت، پسوریازیس، زونا، همانژیوما و غیره می پردازد.

روش جوان سازی پوست با طب سوزنی در شیراز

روش درمان چین و چروک با طب سوزنی در شیراز

لایه درم، در زیر اپیدرم قرار دارد و نسبتا ضخیم است. این لایه از عروق و اعصاب، فولیکول مو، غدد عرق و ماهیچه های ریز درست شده است. در این لایه همچنین دو پروتئین مهم کلاژن و الاستین قرار دارند. کلاژن در لایه درم، شبکه ای را به صورت مورب تشکیل می دهد که به مانند داربستی پوست را مستحکم نگه می دارد. این داربست کلاژنی با پروتئین دیگری به نام الاستین که در وسط ان قرار دارد، استحکام می یابد. الاستین به مانند توپ گردی وسط این داربست کلاژنی را پر می کند.

رفع چین و چروک ها و افتادگی پوست با طب سوزنی در شیراز

به منظور زیباسازی پوست، سوزنهای اکوپانچر در عمق چین و چروکها عموما وارد لایه درم می شوند. جراحت عمدی ناشی از ورود سوزن به لایه درم، منجر به بروز خونریزی در این لایه شده و واکنشهای سلولی و ایمنی را به دنبال دارند. واکنش بدن متعاقب ورود سوزن، به تقویت فیبروبلاستها، بازسازی کلاژن و الاستین و پاکسازی رادیکالهای آزاد انباشته شده در زیر پوست منجر می گردند. در نهایت پس از چند ساعت تا چند روز، پوست آسیب دیده در اثر ورود سوزنهای اکوپانچر بازسازی شده و از شفافیت و استحکام بیشتری برخوردار است و از میزان چین و چروک پوست با طب سوزنی در شیراز کاسته می شود.

چند جلسه طب سوزنی لازم داریم؟

تعداد جلسات لازم برای طب سوزنی در شیراز بسته به سن فرد و کیفیت پوست او، بین 15 تا 24 جلسه متفاوت است. در 10 جلسه اول معمولا فرد باید هفته ای دو تا سه بار به پزشک مراجعه کند. بعد از آن هم هفته ای یک بار درمان کافی است. همچنین برای بیمارانی که مایل باشند، می توان ماهی یک بار درمان نگهدارنده انجام داد. لازم به ذکر است که تاثیر طب سوزنی تا حدی به تکنیک و درمانگر بستگی دارد و هر درمانگر ممکن است روش خاص خود را داشته باشد.

چند جلسه طب سوزنی لازم داریم؟

پیشگیری از بروز چین و چروک با طب سوزنی

درمانگران طب سوزنی در شیراز با کمک متدهای پیشگیری که در این طب سراغ دارند، می‌توانند با ایجاد تعادل و توازن در بدن افراد میزان تحریک‌پذیری و هیجان‌پذیری آنها را کنترل کرده، اضطراب و استرس را در آنها به حداقل برسانند، کیفیت و کمیت خواب را تنظیم کنند و در کنار آن عملکرد اندام‌های درونی که پوست آینه رفتاری و عملکردی آنهاست را بهبود بخشند. به این ترتیب افراد با کمک این تکنیک‌ها از آغاز دهه سوم زندگی خود می‌توانند به پیشگیری از بروز چین و چروک بپردازند تا بعدها به درمان آن نیازی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید : جوانسازی پوست در شیراز

نظر کاربران