بهترین مرکز فیشیال در ولنجک

بهترین مرکز فیشیال در ولنجک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت رسمی کلینیک زیبایی لیستی از بهترین مرکز فیشیال در ولنجک تهران به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده است.

ولنجک واقع در منطقه 1 شهرداری تهران است و به بزرگراه پارک وی و زعفرانیه همسایگی دارد. اگر به دنبال مراقبت از پوست خوب در محدوده ولنجک تهران هستید ما در جدول زیر آدرس و شماره تماس برترین مراکز پاکسازی پوست در این زمینه را قرار داده ایم.

بهترین مرکز فیشیال در ولنجک تهران

ردیف نام مرکز نشانی شماره تماس
1 مجموعه زيبايي با كامل ترين سرويس هاي v.i.p براي آقايان تهران، محدوده زعفرانیه و ولنجک 09123785788
2 پاكسازي پوست نيكو تهران، محله ولنجک، ولنجک خيابان پانزدهم 09123584257
3 دکتر مجید زاده تهران، ولنجک، خیابان ساسان، بین سیزدهم و پانزدهم، پلاک 33،واحد 21 02126806595
02126806045
4 مرکز رویال سلامت تهران، ولنجک، نبش خیابان 18، ساختمان خلیج فارس، طبقه 5 02122433479
5 کلینیک زیبایی لیلاک تهران، ولنجک، میدان یاسمن، خیابان یاسمن، خیابان امیرآبادی، پلاک 13 02126804285

کلینیک فیشیال خوب در ولنجک تهران کجاست؟

کلینیک های زیادی در ولنجک تهران وجود دارد که کار پاکسازی پوست و فیشیال را انجام می دهند. اما کدام کلینیک فیشیال بهترین است؟ برای تشخیص بهترین مرکز پاکسازی و فیشیال باید به نکات زیر توجه کنید:

  • از سابقه مرکز انتخابی خود اطلاع یابید.
  • نمونه کارهای فیشیال و نتایج حاصل را بررسی کنید.
  • به نوع دستگاه و برندهای مواد مصرفی دقت کنید.
  • تناسبی بین قیمت و کیفیت خدمات برقرار است، پس به قیمتی که مراکز پیشنهاد می دهد دقت کنید.

میتوانید به لیست فوق که وب سایت رسمی کلینیک زیبایی برای شما تهیه کرده است مراجعه کنید و با تماس به این مراکز، نکات گفته شده را ارزیابی کنید.

کلینیک فیشیال خوب در ولنجک تهران کجاست؟

هزینه پاکسازی صورت در ولنجک چقدر است؟

پاسخ به این سوال که هزینه پاکسازی صورت در ولنجک چقدر است به عوامل زیادی بستگی دارد. چند مورد از این عوامل شامل مرکزی است که برای انجام فیشیال پوست به آن مراجعه می کنید، نوع فیشیال انتخابی شما، برند و کیفیت موادی که استفاده می شود و نوع دستگاهی که مورد استفاده قرار میگیرد، همه و همه در برآورد هزینه فیشیال صورت شما دخیل است. برای اطلاع از هزینه ها به طور دقیق به لیست بالا مراجعه کرده و با مرکز مورد نظر خود تماس حاصل فرمایید.

هزینه پاکسازی صورت در ولنجک چقدر است؟

انواع روش های فیشیال صورت در ولنجک تهران

یک مرکز فیشیال صورت خوب با توجه به نوع پوست و شرایط مراجعه کننده، روش مناسب را نیز انتخاب می کند. برای انتخاب بهترین نوع پاکسازی پوست، وجود فردی حرفه ای و با سابقه در این زمینه لازم است. برخی از معروف ترین انواع فیشیال در محدوده ولنجک تهران شامل کلاسیک، لایه برداری با لیزر، فرکانس بالا، ضد پیری، روشن کننده، هیدرا فیشیال، لایه بردرای شیمیایی، میکرودرم ابریژن، فیشیال اکسیژن و فیشیال عمیق است. برای اطلاع از انواع فیشیال نام برده به لیست فوق مراجعه کرده و با تماس به مراکز مورد نظر خود از وجود نوع فیشیال انتخابی خود مطمئن شوید.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز فیشیال در محدوده ولنجک تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران