بهترین دکتر هایفوتراپی در جردن

بهترین دکتر هایفوتراپی در جردن به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین دکتر هایفوتراپی در جردن آشنا کنیم. از زمان های قدیم تاکنون بشر به دنبال راحی برای جوان ماندن و جلوگیری از به وجود آمدن چین و چروک های پوستی بوده است. هایفوتراپی یکی از تکنیک های جدید است که میتواند تا حد بسیار زیادی در رفع چین و چروک ها و افتادگی بوست شما تاثیرگذار باشد. برای تشخیص مناسب بودن این روش درمانی زیبایی برای پوست شما بایستی حتما به بهترین دکتر هایفوتراپی مراجعه و مشاوره داشته باشید.

هایفوتراپی چیست؟

همانطور که پیشتر نیز گفتیم هایفوتراپی یکی از روش های موفق جوان سازی پوست بوده که در حال حاضر طرفداران بسیاری دارد. در این روش از امواج فرا صوت برای لیفت صورت و ایجاد قابلیت ارتجاعی و سفت شدن پوست استفاده کرده و عوارض جانبی زیادی نیز ندارد .این روش حتی برای از بین بردن برخی از مشکلات پوستی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین دکتر هایفوتراپی در جردن کیست؟

هایفوتراپی یک تکینیک جوانسازی است که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. روش های فراوانی برای زیباتر و جوان تر بودن صورت، پیش روی انسان ها بوده و یکی از این روش ها هایفوتراپی می باشد. بله شما می توانید برای زیبایی و لیفت صورت از هایفوتراپی استفاده نمایید. 10 بهترین دکتر هایفوتراپی در جردن را میتوانید در جدول زیر مشاهده کنید.

بهترین دکتر هایفوتراپی در جردن کیست؟

لیست بهترین دکتر هایفوتراپی در جردن

در جدول زیر 10 بهترین دکتر هایفوتراپی در خیابان آفریقا تهران به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است:

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر رقیه جبرئیلی تهران، میدان ونک، ضلع شمال شرقی، خیابان شهید صانعی، گروه پزشکی ونک 02188878150
2 دکتر علی وفایی تهران، خیابان نلسون ماندلا (جردن)، خیابان دستگردی(ظفر)غربی، پلاک 386 ساختمان پردیس 02188653970
3 دکتر سحر عماد مستوفی تهران، بلوار آفریقا، بالاتر از میرداماد، نبش کوچه آناهیتا، ساختمان پزشکان آناهیتا، پلاک 182، طبقه پنجم، واحد 18 09385309387
4 کلینیک دکتر رادمنش جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک 21 02122655006
5 دکتر سهیل فاتح میدان ونک، خیابان آفریقا (جردن)، بالاتر از چهار راه جهان کودک، کوچه صانعی، پلاک یک، ساختمان پزشکان نور، طبقه یک، واحد یک 02188651351
6 کلینیک تخصصی زیبایی و لیزر شمس دیباجی فرمانیه دیباجی شمالی نرسیده به صدر کوچه شکری 09033987447
7 کلینیک پوست مو زیبایی دل آی هروی ،میدان ملت ،میدان بهشتی ،ابتدای خیابان ابوالحسنی، پلاک 18، طبقه 2، واحد 4 09016112324
8 کلینیک دکتر نیلوفروش زاده تهران، خیابان نلسون ماندلا، تقاطع میرداماد، نبش کوچه عمدی، پلاک 67 02188886501
9 نای ذی کلینیک تهران، خیابان جردن (نلسون ماندلا)، قبل از چهارراه جهان کودک، خیابان شریفی، پلاک 19، طبقه دوم 02191001919
10 مطب پوست و زیبایی دکتر مونا پورعباس جردن شمالی، بلوار نلسون ماندلا، خیابان تور، پلاک 4، واحد 8 02122011401
11 کلینیک پوست آریس جردن جردن، بلوار آفریقا (نلسون ماندلا)، روبروی پمپ بنزن، پلاک 134، واحد 5 02188784737
12 کلینیک مهرزاد جردن، بلوار نلسون ماندلا، نبش بن بست تندیس بالا بانک کشاورزی، پلاک 149، طبقه 1 021888866501

در این روش که تحت نظر دکتر هایفوتراپی که در جدول فوق معرفی کرده ایم انجام می شود از روش امواج فراصوت باعث جوان تر شدن چهره و پوست شما می گردند. امواج فراصوت به زیر پوست صورت وارد شده و از طریق تحریک سلول ها، موجب کلاژن سازی بیشتر پوست می گردد. کلاژن از عناصری است که سبب سفت شدن و جوان تر شدن پوست می گردد و هرچه سن انسان ها بالاتر رود ساخت کلاژن در بدن انسان نیز کمتر شده و پوست به تدریج شل و آویزان می گردد. این روش کاملا غیر تهاجمی بوده و در کلینیک های زیبایی برای جوانسازی پوست صورت استفاده می گردد. اگر به دنبال کلینیک‌های زیبایی تهران هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

بهترین دکتر هایفوتراپی در جردن چه ویژگی هایی دارد؟

  • بهترین پزشک هایفوتراپی بایستی مدرک تخصصی از دانشگاه های معتبر داشته باشد و همچنین از تجربه و دانش کافی برای این امر برخوردار باشد.
  • همچنین باید قبل از انجام کار با بیمار خود جلسه ی مشاوره انجام دهد و سوالات و ابهامات بیمار را پاسخ دهد.
  • اگر هم این روش برای مشتری قابل استفاده نباشد پزشک باید صراحتا به بیمار بگوید و او را متقاعد کند که کاندید خوبی برای عمل نمی باشد.
  • همچنین پزشک باید مودب و خوشرو بوده و با دلسوزی به سخنان بیمار خود توجه نماید.

مراحل درمان هایفوتراپی به چه صورت انجام می شود؟

  • ممکن است شما به هنگام انجام عمل متحمل کمی درد گردید که در این صورت و اگر آستانه ی درد پایینی دارید به پزشک خود اطلاع داده تا یک داروی ضد التهابی و غیر استروئیدی برای شما تجویز نماید.
  • تعداد جلسات عمل به میزان چین و چروک های صورت فرد بستگی دارد و هرچه چین و چروک های صورت بیشتر باشد وقت و هزینه ی بیشتری را باید پرداخت نمایید.
  • سعی کنید در مورد پزشک مورد نظر خود تحقیق نمایید تا بهترین نتیجه را از انجام این عمل بگیرید.

مزایای هایفوتراپی چیست؟

هایفو تراپی در چند سال گذشته و در تحقیقاتی که انجام شده یکی از پرطرفدارترین اعمال جراحی بوده که استقبال خاصی از آن به عمل آورده شده است. هایفوتراپی مزایایی دارد از جمله:

  • پیشگیری و کاهش چین و چروک پوست
  • زاویه دار کردن فک
  • صاف کردن پوست
  • لیفت گونه ابرو و پلک

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست هایفوتراپی بلوار نلسون ماندلا دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران