اندولیفت

اندولیفت چیست و هزینه آن چقدر است ؟

پری چاوشی

اندولیفت یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست به حساب می آید. این روش از طریق لیزر نیز میتواند به شما در کلاژن سازی پوست کمک کند.

اندولیفت با لیزر

اندولیـفت با لیزر روشی نوین به منظور تحریک بافت‌های عمقی جهت ساخت کلاژن‌های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت‌سازی آن می‌باشد. در این پروسیجر، فیبری بسیار نازک وارد پوست می‌شود. سپس در حد فاصل درم عمقی و بافت چربی قرار داده می‌شود.

اندولیفت چگونه کار می‌کند؟

نوعی روش لیزر درمانی کم‌تهاجمی است که با هدف لیفتینگ یا بالابردن اجزای صورت انجام می‌شود. در این روش برخلاف جراحی لیفت، نیازی به برش، بی‌هوشی، بخیه و بستری شدن نیست. با این حال اثر این روش درمانی شباهت زیادی به جراحی لیفت دارد و شاهد بهبود افتادگی‌های پوست و از بین رفتن چین و چروک‌ها خواهیم بود.

عملکرد لیزر اندولیفت

هر جسمی بسته به ویژگی‌های فیزیکی، اشعه‌هایی با طول موج‌های مختلف را جذب می‌کند. مثلاً به خوبی می‌دانیم که رنگ سیاه (که همه‌ی طیف‌های رنگی را جذب می‌کند)، نسبت به رنگ سفید (که همه‌ی طیف‌های رنگی را بازتاب می‌کند) ، در برابر نور خورشید بیشتر گرم می‌شود. پس اشعه‌های نوری انرژی دارند و اگر جذب یک جسم شوند، این انرژی را به جسم منتقل می‌کنند

مدت زمان درمان با اندولیفت چقدر است ؟

مدت زمان لازم در این متد درمانی تا حدی از فرد به فرد متفاوت بوده و بستگی به تعداد نواحی درمان – وسعت ناحیه درمان و مشکلات پوستی مختلف افراد و این که اندولیـفت در چه نواحی از پوست مورد استفاده قرار می گیرد، ( قسمت های صورت یا بدن) می تواند متفاوت باشد.

هزینه اندولیفت

همانطور که گفتیم، هزینه این روش به ناحیه‌ی درمان و میزان ترمیم مورد نیاز بستگی دارد. به طور کلی، هزینه اندولیفت کامل پوست صورت حدود 7 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید : اندولیفت در شیراز

نظر کاربران