کوچک کردن سینه مردان در شیراز

کوچک کردن سینه مردان در شیراز + کلینیک تخصصی ژنیکو‌ماستی در شیراز

zahra ahmadi
کلینیک های مرتبط
مشاهده همه

در این مطلب به بررسی روش های کوچک کردن سینه مردان در شیراز میپردازیم. همچنین در جدول زیر بهترین کلینیک تخصصی ژنیکو‌ماستی در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است.

جراحی کوچک کردن سینه مردان در شیراز

سایر جراحان کوچک کردن سینه مردان در شیراز

ردیف نام پزشک نشانی بهترین پزشکان جراحی ژنیکوماستی در شیراز شماره تماس
1 دکتر فرزانه بستانیان
متخصص جراحی
شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 4، ساختمان پزشکان پاستور، طبقه 4 07136473528
2 دکتر وحید عین آبادی
متخصص جراحی(زیبایی-ترمیمی)
شیراز، خیابان کریم خان زند، جنب هتل پارس، ساختمان پزشکان صدف، طبقه دوم 07132337338
09173044219
3 دکتر سینا غیاثی حافظی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
شیراز، ستارخان، ابتدای کوچه 17، ساختمان خضراء 2، واحد 63
تهران، میدان ونک، ابتدای بلوار جهان کودک، نرسیده به گاندی،
ساختمان فوق تخصصی 72 ونک، طبقه سوم، واحد 301
07136494901
07136494902
09177935993
4 دکتر سید حسین حیدری پور
متخصص جراحی
شیراز، معالی آباد، مجتمع اهورا، طبقه دوم، واحد 22 07136341989
09304280943
5 دکتر بهزاد علیزاده
متخصص جراحی عمومی
شیراز، میدان مطهری، ابتدای قدوسی غربی، نبش کوچه 1 07136283368
07136292676
6 دکتر محمد رجایی
متخصص جراحی، لاپاراسکوپی پیشرفته و زیبایی
شیراز، خیابان قصردشت، روبروی مخابرات ، مجتمع پلاتین،
طبقه 4، واحد 16
07136265052
09229495932

عمل کوچک کردن سینه مردان در شیراز

یکی از انواع عمل‌های زیبایی است که در برخی از مردان با توجه به سایز سینه شان قابل انجام است. در ادامه این مقاله، نگاهی به روش انجام عمل کوچک کردن سینه مردان و مراقبت‌های بعد از جراحی سینه در مردان خواهیم داشت. همراه ما باشید!

همانطور که حتما می‌دانید، در بدن زنان و مردان، هورمون‌های تستسترون (هورمون جنسی مرد) و استروژن (هورمون جنسی زن) به میزان مختلفی وجود دارد. مسلما در زنان میزان هورمون استروژن و در مردان میزان هورمون تستسترون بیشتر می‌باشد. اما زمانی که سطح یکی از این هورمون‌ها در بدن فرد به هر دلیلی تغییر کند، تغییرات متنوعی در ظاهر فرد ایجاد می‌شود.

در خانم ها نیز این جراحی تحت نام ماموپلاستی انجام می شود. وب سایت کینیک زیبایی در لینک درج شده بهترین جراح ماموپلاستی در شیراز را به شما معرفی کرد است.

علل بزرگ شدن سینه مردان

اگرچه دلیل اصلی افزایش سینه در مردان تغییر هورمون‌ها است، اما عوامل دیگری نیز می‌توانند در شکل‌گیری این مشکل موثر باشند. برخی از مهمترین مواردی که موجب ایجاد نیاز انجام عمل ژنیکوماستی در شیراز می‌شود، عبارت است از:

دوره شیرخوارگی
دوران بلوغ در مردان
نقش چاقی در ژنیکوماستی
مصرف الکل
سرطان در مردان و ژنیکوماستی

علل بزرگ شدن سینه مردان

روش‌های کوچک کردن سینه مردان در شیراز

برای درمان این مشکل در مردان روش های مختلفی وجود دارد که برخی از آنها به صورت طبیعی و بدون نیاز به انجام جراحی قابل استفاده هستند. اینکه کدام یک از روش‌هایی که در ادامه بیان می‌کنیم، برای شما مناسب است، به میزان پیشرفت مشکل و شرایط سلامتی خودتان بستگی دارد.

نحوه انجام عمل ژنیکوماستی در شیراز

اگرچه افزایش سایز سینه در بسیاری از موارد خطری برای فرد به همراه ندارد، اما با توجه به تاثیرات منفی که در روحیه افراد دارد، روز به روز به تعداد افرادی که خواهان انجام عمل ژنیکوماستی هستند، اضافه می‌شود.

برای انجام این جراحی، می‌توان از تکنیک لیپوساکشن یا برداشتن بافت اضافی و یا ترکیبی از هر دو استفاده کرد. انجام لیپوساکشن به افرادی توصیه می‌شود که درجه ژنیکوماستی در آنها خفیف یا متوسط بوده و پوست اضافی ندارند.

مراقبت‌ های قبل از جراحی کوچک کردن سینه مردان در شیراز

قبل از انجام جراحی ژنیکو‌ماستی حتما با یک پزشک متخصص صحبت کنید. قبل از هر چیز پزشک باید دلیل این مشکل در شما را شناسایی کرده و براساس آن یکی از شیوه‌های درمان را به شما پیشنهاد کند. همچنین، شما به عنوان فرد بیمار وظیفه دارید تا تاریخچه کاملی از عمل‌ هایی که تاکنون انجام داده‌اید و داروهایی که مصرف کرده و یا می‌کنید را در اختیار وی قرار دهید. سپس، در مورد آنچه که در مورد این عمل فکر می‌کنید، به صورت دقیق و واضح با جراح صحبت کنید تا مطمئن شوید انتظارات شما از عمل ژنیکوماستی واقعی و به جا است.

مراقبت های بعد از عمل ژنیکوماستی در شیراز

بعد از انجام جراحی کوچک کردن سینه مردان در شیراز بیمار باید از بانداژهای مخصوص جهت جلوگیری از تورم و خونریزی استفاده نماید. بسته به اینکه از کدام یک از روش‌های جراحی کوچک کردن سینه مردان استفاده شده است، امکان دارد که یک لوله در زیر پوست وی برای مدتی جهت خارج کردن مایعات اضافی قرار گیرد.

هزینه عمل ژنیکوماستی در شیراز چقدر است؟

این جراحی تحت بیهوشی و در بیمارستان انجام می شود، پس موارد مختلفی مانند دستمزد جراح، دستمزد دکتر بیهوشی، هزینه های بیمارستان و همچنین داروهای بعد از عمل همگی در هزینه این عمل تاثیرگذار خواهند بود.

سپاس از توجه شما.

نظر کاربران