هزینه لیفت سانترال لب

هزینه لیفت سانترال لب چقدر است؟

پری چاوشی

روش های مختلفی در جهت زیبایی سازی صورت به وجود آمده است. لیفت سانترال لب یکی از روش هایی است که در جهت لیفت لب انجام می شود. در ادامه این مقاله میتوانید با هزینه لیفت سانترال لب بیشتر آشنا شوید.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه لیفت سانترال لب چیست؟

موارد مختلفی در جهت افزایش و یا کاهش هزینه های لیفت لب تاثیرگذار است. این موارد عبارت است از :

  • کلینیک انتخابی شما میتواند در جهت افزایش و یا کاهش هزینه ها تاثیرگذار باشد. این که تجهیزات کلینیک برای لیفت چقدر باشد بسیار مهم است.
  • این جراحی بین 30 تا 45 دقیقه طول میکشد. هزینه جراحی با توجه به مواد بی حسی میتواند متفاوت باشد.
  • پزشک انتخابی شما در جهت انجام این کار بسیار مهم و موثر است. این که پزشک چقدر حاذق باشد میتواند در بالا رفتن دستمزد میتواند تاثیرگذار باشد.
  • هزینه لیفت لب با توجه به روش انتخابی شما میتواند متفاوت باشد. روش انتخابی شما برای لیفت سانترال لب در هزینه ها تاثیرگذار است.
  • با استفاده از لیفت لب می‌توان فرم گوشه‌های لب را تغییر داده، خطوط اخم را کاهش داده و فاصله بین لب بالا و بینی را کم کرد. این کار نیز هزینه متفاوتی را به همراه خواهد داشت.

اگر به دنبال بهترین جراح لیفت سانترال لب هستید به لینک درج شده مراجعه کنید.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه لیفت سانترال لب

هزینه مراقبت های بعد از عمل لیفت سانترال لب

مراقبت های بعد از انجام جراحی نیز بسیار مهم است و هزینه بر خواهد بود. استفاده از کرم های ترمیم کننده در جهت بهبود جای زخم ها میتواند، استفاده از قرص های آنتی بیوتیک و ... بر افزایش هزینه ها تاثیرگذار است.

هزینه جراحی لیفت لب در سال 1401

قیمت عمل لیفت سانترال لب به نوع مشکل شما، دستمزد جراح، موقعیت جغرافیایی مطب یا مرکز زیبایی و آزمایشات قبل جراحی و داروهای بعد از عمل بستگی دارد. اگر شما به طور همزمان بجز بالا کشیدن لب عمل‌های دیگری نیز روی لب خود انجام دهید، هزینه‌ها بالاتر می‌رود. به صورت حدودی هزینه لیفت لب در شیراز در سال 1401 بین 2 تا 5 میلیون تومان متغییر است.

آیا بیمه هزینه جراحی لیفت لب را پرداخت می کند؟

عمل لیفت لب یکی از عمل های زیبایی محسوب می شود. هیچ بیمه ای هزینه ی جراحی های زیبایی را پرداخت نخواهد کرد.

هزینه عمل لیفت سانترال لب تهران بیشتر است یا شیراز؟

شهر تهران به دلیل آنکه به عنوان پایتخت ایران شناخته می شود و نسبت به شیراز شهر گران تری از همه لحاظ معرفی شده است هزینه علت لیفت در این شهر نیز نسبت به شهر شیراز بالا تر خواهد بود. هزینه دستمزد پزشکان تهرانی نسبت به جراحان شیرازی بیشتر است. همچنین هزینه های بیمارستان ها و کلینیک های جراحی در تهران نست به بیمارستان های شیراز بسیار بیشتر است.

نظر کاربران