پیکر تراشی

عمل پیکر تراشی و لیپوماتیک چیست ؟

پری چاوشی

پیکر تراشی یکی از روش های جدید و پر طرفدار برای لاغری و تناسب اندام به حساب می آید. در این مقاله میتوانید درباره عمل پیکر تراشی بیشتر بدانید. همچنین در ادامه می توانید هزینه عمل پیـکر تراشی را بدانید.

پیکر تراشی چیست ؟

از بهترین شیوه های رفع چاقی و داشتن اندامی ایده آل، انجام انواع ورزش های هوازی و رعایت رژیم های غذایی مناسب می باشد. متأسفانه انجام این نوع روش های معمول و رایج، اثر بخشی سریع را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید : عوارض پیکرتراشی

عمل لیپوماتیک چیست ؟

بعد از عمل لیپوماتیک، نشانه هایی از تورم و کبودی ظاهر می شود. ورم بعد از لیپوماتیک امری طبیعی است و پس از چند روز کاهش می یابد و برطرف می گردد. بیمار باید به مدت ۹ هفته از گن استفاده کند تا از جمع شدن مایع زیر پوست جلوگیری شود.

متخصص پیـکر تراشی ، هنرمندی در لباس پزشکی!

هستند افرادی که پس از طی کردن دوره رژیم‎‌های طولانی و پس از گذراندن دوره ورزش‌های سنگین، به بدن ایده‌آل خود دست پیدا نکرده‌اند. یکی از جدیدترین روش‌های تناسب اندام که توسط متخصص جراحی لاغری انجام می‌گیرد، پیکرتراشی است.

نحوه جراحی پیکر تراشی

قبل از شروع جلسه‌ی پیـکر تراشی به روش لیپوماتیک، جراح لیپوماتیک باید با بررسی های لازم، سابقه‌ی بیمار و مصرف داروهای خاص متقاضی مورد نظر را مورد ارزیابی قرار دهد.

کمترین هزینه لیپوماتیک

در عمل لیپوماتیک پزشک متخصص با استفاده از دستگاه های پیشرفته چربی های موضعی بدن را از بین می برد. بنابراین نقش پزشک و میزان مهارت آن در انجام این عمل تاثیر زیادی بر هزینه آن دارد.

بیشتر بخوانید : پیکر تراشی در شیراز

 

نظر کاربران