بهترین جراح پلاستیک در ولنجک

بهترین جراح پلاستیک در ولنجک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

تیم کلینیک زیبایی در لیست زیر برخی از بهترین جراح پلاستیک در ولنجک تهران را به همراه آدرس و شماره تماس در جدول زیر معرفی کرده است تا اگر در جهت  انجام عمل های زیبایی، ترمیمی و یا سوختگی به دنبال جراحان ماهر در این محدوده شهر تهران هستید، به این پزشکان مراجعه کنید.

بهترین جراح پلاستیک در ولنجک تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر رامبد صمیمی تهران، ولنجک، خیابان فضل اله، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان فرخ 02126803712
2 دکتر مهدی فتحی تهران، ولنجک، بلوار دانشجو، بالاتر از میدان یاسمن، روبروی بوستان نگین 02122417540
3 دکتر سیدعلی سبز تهران، ولنجک، پاکدشت 09392279527

جراح پلاستیک خوب در ولنجک تهران کیست؟

برای پیدا کردن فوق تخصص جراحی پلاستیک در محدوده ولنجک تهران باید وظایف یک جراح پلاستیک ماهر و با تجربه را بدانید. دانستن نکات زیر می تواند در انتخاب یک دکتر خوب در این زمینه به شما کمک کند:

  • سوابق کاری و تحصیلی
  • مهارت، خلاقیت و تجربه
  • دقت عمل
  • صداقت و تعهد
  • دانش به روز

اگر به دنبال جراح پلاستیک با تجربه در تهران هستید، آدرس و شماره تماس برترین جراحان متخصص در این زمینه در لینک درج شده قرار گرفته است.

جراح پلاستیک خوب در ولنجک تهران کیست؟

نوبت دهی اینترنتی جراح پلاستیک در ولنجک

اخذ نوبت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون نیاز به حضور در مطب و اتلاف وقت نوبت خود را سریعا دریافت نمایید. شما کاربران گرامی می توانید در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر خود کلیک کرده و بعد از ورود به صفحه وی آی پی این پزشکان، از قسمت نوبت دهی اینترنتی زمان مراجعه خود را رزور نمایید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پلاستیک در ولنجک

مشاوره آنلاین با جراح پلاستیک در محدوده ولنجک

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین یکی از قابلتی های جدید این وب سایت است که برای رفاه حال شما عزیزان در نظر گرفته شده است. شما می توانید در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و در پروفایل آنها از قسمت چت آنلاین به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید.

کلام آخر

از این که تا پایان این لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست جراح پلاستیک در محدوده ولنجک دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران