بهترین جراح پروتز سینه در پونک

بهترین جراح پروتز سینه در پونک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

اگر در محدوده پونک به دنبال بهترین جراح پروتز سینه هستید، وب سایت کلینیک زیبایی لیستی جامع از آدرس و شماره تماس بهترین پزشکان را در محدوده پونک را برای شما جمع آوری کرده است.

بهترین جراح پروتز سینه در پونک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر علی اکبر داور پناهتهران، میدان پونک، اشرفی اصفهانی شمال، نبش کوچه سوم، ساختمان نسیم، طبقه 3، واحد 402146010851
2دکتر شیوا علویتهران، میدان پونک، اشرفی شمال، بعد از پل عابر پیاده، جنب بانک سپه09372148624

هزینه عمل پروتز سینه در پونک

پروتز سینه عملی است که هزینه آن برای هر فرد با فردی دیگر متفاوت بوده و باید توسط پزشکی متخصص معاینه شده و پس از آن قیمت نهایی اعلام شود. این عوامل شامل دستمزد دکتر، قیمت و مارک و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان می باشد. میتوانید با استفاده از لیست فوق، با سابقه ترین ها در این زمینه را یافته و نوبت خود را رزرو کنید. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در پونک مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در پونک

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در پونک

بهترین راه برای اخذ نوبت پزشک، نوبت دهی اینترنتی است. زیرا این کار موجب انتخاب آزاد شما می باشد. میتوانید بر اساس روزها و ساعات مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در پونک

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در پونک

با مشاوره آنلاین، از بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در پونک مشاوره پزشکی بگیرید. در هرجایی که هستید میتوانید از تجارب ارزشمند پزشکان استفاده کنید. نوبت مشاوره آنلاین با پزشک انتخابی خود از لیست فوق گرفته و به پاسخ تمامی سوالات خود برسید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در پونک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران