بهترین جراح پروتز سینه در مجیدیه

بهترین جراح پروتز سینه در مجیدیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

اگر در یافتن بهترین جراح پروتز سینه در مجیدیه تهران دچار مشکل شده اید، وب سایت کلینیک زیبایی لیستی جامع از پزشکان برتر در این محدوده را برای شما تهیه کرده است که میتوانید اطلاعات آدرس و شماره تماس را در جدول زیر بیابید.

بهترین جراح پروتز سینه در مجیدیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر رضا محسنیانتهران، شریعتی، قلهک، جنب بیمارستان ایران مهر، بن بست میری، پلاک 8، طبقه همکف، زنگ دوم02126604674
02126604678
2دکتر فریدون وزین دلتهران، خیابان شریعتی، روبروی مترو قلهک، ساختمان آ.س.پ، طبقه دوم، واحد 2102122604353
02122604373
3دکتر پیمان صدریتهران، شریعتی، دو راهی قلهک، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، ساختمان پزشکان مهرآفرین، طبقه 2، واحد 509356273687
4دکتر آرمان انقطاعتهران، خیابان شریعتی، بالاتراز میرداماد، نرسیده به مترو دکتر شریعتی، خیابان بهشت یکم، پلاک 44، طبقه5، واحد 1402122891746
09389052590

هزینه عمل پروتز سینه در مجیدیه

با تنها یک جلسه مشاوره با پزشکان برتر عمل پروتز سینه در لیست فوق، به تمامی سوالات خود در رابطه با هزینه ها برسید. هزینه های مربوط به عمل سینه برای همه یکسان نمی باشد. زیرا دستمزد پزشک، قیمت و مارک و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان در برآورد هزینه ها دخالت دارد. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در مجیدیه مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در مجیدیه

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در مجیدیه

امروزه برای جلوگیری از هدر رفتن زمان و دوری از ترافیک های شهری، نوبت دهی به صورت اینترنتی پرطرفدار است. تنها با کلیک بر روی پروفایل پزشک، بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در مجیدیه

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در مجیدیه

اگر پزشک مورد نظر شما در محدوده مجیدیه تهران است و برای شما غیرقابل دسترس است میتوانید به راحتی در هرجایی که هستید از مشاوره آنلاین استفاده کنید و نظرات حرفه ای پزشک را بشنوید. با توجه به لیست فوق بر روی نام دکتر خود کلیک کرده و به پروفایل اختصاصی پزشک مراجعه کنید و نمونه کارهای قبل و بعد جراحی را دیده با اطمینان کامل از پزشک درخواست مشاوره کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در مجیدیه تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران