بهترین جراح پروتز سینه در جنت آباد

بهترین جراح پروتز سینه در جنت آباد تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

امروزه میتوانید با روش های متنوع، شکل ظاهری سینه خود را با کمک بهترین جراح پروتز سینه در جنت آباد تهران تغییر دهید. وب سایت کلینیک زیبایی لیستی جامع از آدرس و شماره تماس بهترین پزشکان را در محدوده جنت آباد را برای شما جمع آوری کرده است.

بهترین جراح پروتز سینه در جنت آباد تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر علی اکبر داور پناهتهران، میدان پونک، اشرفی اصفهانی شمال، نبش کوچه سوم، ساختمان نسیم، طبقه 3، واحد 402146010851
2دکتر شیوا علویتهران، میدان پونک، اشرفی شمال، بعد از پل عابر پیاده، جنب بانک سپه09372148624

هزینه عمل پروتز سینه در جنت آباد

برای اطلاع از هزینه های عمل پروتز سینه در جنت آباد تهران، باید توسط پزشکی متخصص معاینه شده و پس از آن قیمت نهایی اعلام شود. این عوامل شامل دستمزد پزشک، قیمت و سایز و مارک ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان یا کلینیک می باشد. میتوانید با استفاده از لیست فوق، با سابقه ترین ها را بیابید. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در جنت آباد مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در جنت آباد

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در جنت آباد

اگر میخواهید برای گرفتن نوبت با پزشکان برتر در جنت آباد، انتخاب آزاد ساعات و روزهای مورد نظر خود را داشته باشید، میتوانید با کلیک بر روی نام پزشکان در لیست فوق، نوبت اینترنتی را با توجه به شرایط خود بگیرید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در جنت آباد

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در جنت آباد

نوبت مشاوره آنلاین با پزشک انتخابی خود از لیست فوق گرفته و به پاسخ تمامی سوالات خود برسید. با مشاوره آنلاین، از بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در جنت آباد مشاوره پزشکی بگیرید. در هرجایی که هستید میتوانید از تجارب ارزشمند پزشکان استفاده کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در جنت آباد تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران