بهترین جراح لیفت سینه در گیشا

بهترین جراح لیفت سینه در گیشا تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

لیفت سینه یا ماستوپکسی که توسط بهترین جراح لیفت سینه در گیشا تهران انجام می شود، از عمل های زیبایی سینه است که در جهت بالا بردن و ترمیم سینه محسوب می شود. در وب سایت کلینیک زیبایی به لیستی جامع از پزشکان برتر به همراه آدرس و شماره تماس آنها دست یابید.

بهترین جراح لیفت سینه در گیشا تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر امیررضا معتبرتهران، میرداماد، میدان مادر (محسنی)، خیابان سنجابی، کوچه شریفی، طبقه اول، پلاک 4، واحد 202126645841
09121240879

تعرفه عمل لیفت سینه در گیشا

هر ساله با توجه به تمهیدات پزشکی، تعرفه های عمل لیفت سینه با افزایش روبه رو می شود. پس برای اطلاع از هزینه های دقیق این جراحی، بهتر است با مراجعه به پزشکان برتر در این زمینه که در لیست فوق نام برده شده است مراجعه کنید. دستمزد دکتر، هزینه های مربوط به بیمارستان یا مرکز مورد نظر، میزان شلی و افتادگی پستان ها و هزینه آزمایشات قبل عمل و داروهای مصرفی بعد از عمل نیز از پارامترهای تاثیرگذار در عمل لیفت سینه می باشد. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در گیشا مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در گیشا

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در گیشا

با اخذ نوبت آنلاین بدون نیاز به مراجعه به مطب و بیمارستان، نوبت خود را رزرو کنید. وب سایت کلینیک زیبایی برای شما امکانی در نظر گرفته است که بتوانید به آسانی با کلیک بر روی نام پزشک در لیست فوق، نوبت آن پزشک را به صورت آنلاین و بر اساس ساعت و روز مورد نظر خود اخذ نمایید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در گیشا

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در گیشا کیست؟

با دیدن تصاویر قبل و بعد جراحی های هر پزشک، بهترین دکتر عمل لیفت سینه در گیشا را بیابید. میتوانید با مراجعه به پروفایل اختصاصی پزشک مورد نظر خود در لیست فوق، تصاویر نمونه کارها را مشاهده کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در گیشا تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران