بهترین جراح لیفت سینه در ولنجک

بهترین جراح لیفت سینه در ولنجک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

اگر سینه هایتان فرم زیبا و سفت خود را از دست داده است، بهترین جراح لیفت سینه در ولنجک تهران میتوانند با بهترین روش ها این عمل را به سرانجام برسانند. وب سایت کلینیک زیبایی لیستی جامع از پزشکان برتر به همراه اطلاعات آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده است.

بهترین جراح لیفت سینه در ولنجک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر بیژن فریدنیاتهران، ولنجک 13، نبش ساسانی، پلاک 33، واحد 4409038379493
09122485495
2دکتر سیدعلی سبزتهران، ولنجک، میدان شهریاری (دانشجو)، نبش هشترودی، پلاک 409006890058
02122172030

تعرفه عمل لیفت سینه در ولنجک

نیاز هر فرد از این جراحی با فردی دیگر متفاوت است. پس قطعا هزینه ها نیز برای هر شخص منحصر بفرد می باشد. عواملی همچون دستمزد دکتر، هزینه آزمایشات قبل از جراحی، داروهای مصرفی، هزینه بیمارستان یا کلینیک و میزان شلی و افتادگی سینه ها در محاسبه قیمت نهایی بسیار تاثیرگذار می باشد. با مراجعه پزشکان در لیست فوق، از تمامی هزینه ها اطلاع یابید. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در ولنجک مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در ولنجک

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در ولنجک

دیگر انتظارهای طولانی را تنها برای دریافت نوبت پزشک تجربه نکنید. با روش اخذ نوبت به صورت آنلاین نوبت خود را در وب سایت کلینیک زیبایی رزرو کنید. لیست فوق را مشاهده کرده و با کلیک بر روی نام پزشک، در بخش مربوطه بر اساس روز و ساعت مورد نظر خود نوبت دریافت کنید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در ولنجک

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در ولنجک کیست؟

آیا به دنبال بهترین دکتر عمل لیفت سینه در ولنجک هستید؟ برای یافتن بهترین ها، میتوانید از طریق پروفایل اختصاصی هر پزشک در این وب سایت، نمونه کار قبل و بعد از جراحی لیفت سینه را مشاهده کنید و همین کار به شما کمک می کند با آگاهی بیشتری پزشک خود را انتخاب کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در ولنجک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران