بهترین جراح لیفت سینه در فرجام

بهترین جراح لیفت سینه در فرجام تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

با استفاده از لیست جامع وب سایت کلینیک زیبایی، بهترین جراح لیفت سینه در فرجام تهران را بیابید. این وب سایت به جمع آوری بهترین پزشکان در این زمینه پرداخته است و میتوانید در لیست زیر اطلاعات آدرس و شماره تماس را مشاهده کنید.

بهترین جراح لیفت سینه در فرجام تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر فرخ سواددارتهران، تهرانپارس، خیابان فرجام، نرسیده به فلکه دوم، ساختمان سهند، پلاک 4902177729350
02177738913
2دکتر محمدرضا پاکروانتهران، تهرانپارس، فلکه دوم خیابان فرجام، بین گلشنی و آمینه، روبروی ایران خودرو، ساختمان پزشکان آمی تیس02177292117

تعرفه عمل لیفت سینه در فرجام

برای اینکه بتوانید از تعرفه های دقیق اطلاع یابید، باید توسط پزشکی متخصص معاینه شوید. برای این کار می توانید با مراجعه به پزشکان برتر در محدوده فرجام از هزینه های دستمزد پزشک، هزینه آزمایشات لازم، داروهای مصرفی، هزینه بیمارستان یا کلینیک اطلاع یابید. میزان شلی و افتادگی سینه ها یک عامل مهم در تعرفه این جراحی است. نکته دیگر این است که این جراحی در دسته عمل های زیبایی می باشد و تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در فرجام مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در فرجام

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در فرجام

اخذ نوبت آنلاین امروزه بر اساس ساعت و روز مورد نظر شما انجام می گیرد و این ویژگی باعث پرطرفدار شدن این روش نوبت گیری شده است. با مراجعه به لیست فوق، بر روی نام دکتر انتخابی خود کلیک کنید تا به بخش مربوطه نوبت دهی هدایت شوید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در فرجام

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در فرجام کیست؟

شما میتوانید با توجه به لیست فوق و انتخاب پزشک، به پروفایل اختصاصی دکتر مراجعه کرده و پس از دیدن تصاویر نمونه کارهای قبل و بعد از جراحی، با اطمینان هرچه بیشتر پزشک را انتخاب کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در فرجام تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران