بهترین جراح لیفت سینه در صادقیه

بهترین جراح لیفت سینه در صادقیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

آیا شما گزینه مناسبی برای جراحی لیفت سینه هستید؟ با مراجعه به بهترین جراح لیفت سینه در صادقیه تهران به پاسخ سوال خود برسید. وب سایت کلینیک زیبایی با سابقه ترین پزشکان جراح لیفت سینه را در لیستی جمع آوری کرده است و اطلاعات آنها، اعم از آدرس و شماره تماس را نیز در جداول زیر قرار داده است.

بهترین جراح لیفت سینه در صادقیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر فرزین پاک فطرتتهران، فلکه دوم صادقیه، پشت بیمارستان ابن سینا، ابتدای خیابان اعتمادیان، پلاک 28، ساختمان پزشکان فدک، طبقه سوم، واحد 1602144977490
09916961845
2دکتر محسن میرحسینیتهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، نبش گلستان شمالی، پلاک 29، بلوک 3، واحد 509199920278

تعرفه عمل لیفت سینه در صادقیه

برای اینکه بتوانید به تعرفه های دقیق عمل لیفت سینه برسید، باید با مشاهده لیست فوق، پزشک مورد نظر خود را انتخاب و با مراجعه به او، به پاسخ تمامی سوالات خود برسید. عواملی همچون دستمزد دکتر، هزینه های مربوط به بیمارستان یا کلینیک، میزان شلی و افتادگی سینه و هزینه آزمایشات قبل عمل و داروهای مصرفی بعد از عمل در میزان تعرفه نقش اساسی دارد. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در صادقیه مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در صادقیه

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در صادقیه

برای اینکه بتوانید از هدر رفتن زمان جلوگیری کنید و با انتخاب خود و بدون اجبار، بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید، از طریق لیست فوق بر روی نام پزشک مورد نظر خود کلیک کرده و به بخش اخذ نوبت آنلاین هدایت می شوید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در صادقیه

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در صادقیه کیست؟

آیا در یافتن بهترین دکتر عمل لیفت سینه در صادقیه دچار مشکل شده اید؟ وب سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که بتوانید با کمک لیست فوق علاوه بر آشنایی با بهترین جراحان، میتوانید تصاویر نمونه کار قبل و بعد از جراحی لیفت سینه هر پزشک را مشاهده کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در صادقیه تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران