بهترین جراح لیفت سینه در جنت آباد

بهترین جراح لیفت سینه در جنت آباد تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

بهترین جراح لیفت سینه در جنت آباد تهران با تکنیکی حرفه ای که راستای ترمیم شکل ظاهری سینه مورد استفاده قرار می گیرد، جراحی را انجام می دهد. در وب سایت کلینیک زیبایی به لیستی جامع از پزشکان برتر به همراه آدرس و شماره تماس آنها دست یابید.

بهترین جراح لیفت سینه در جنت آباد تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر علی اکبر داور پناهتهران، میدان پونک، اشرفی اصفهانی شمال، نبش کوچه سوم، ساختمان نسیم، طبقه 3، واحد 402146010851
2دکتر شیوا علویتهران، میدان پونک، اشرفی شمال، بعد از پل عابر پیاده، جنب بانک سپه09372148624

تعرفه عمل لیفت سینه در جنت آباد

عمل لیفت سینه از جمله جراحی های زیبایی به شمار می رود و تحت پوشش بیمه نمی باشد. همچنین پارامترهایی وجود دارد که در محاسبه این تعرفه ها دخیل هستند مانند دستمزد دکتر، هزینه های مربوط به بیمارستان یا مرکز مورد نظر، میزان شلی و افتادگی پستان ها و هزینه آزمایشات قبل عمل و داروهای مصرفی بعد از عمل. پس با مراجعه به یکی از پزشکان حرفه ای در لیست فوق به پاسخ تمامی سوالات خود برسید. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در جنت آباد مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در جنت آباد

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در جنت آباد

امروزه افراد برای رزرو نوبت پزشک به آسانی از اخذ نوبت آنلاین استفاده می کنند. یکی از خوبی های اخذ نوبت آنلاین این است که این نوع رزرو نوبت امکان انتخاب ساعت و روز مراجعه را به خود شما می سپارد.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در جنت آباد

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در جنت آباد کیست؟

از مهم ترین مراحل در اقدام به عمل لیفت سینه، انتخاب بهترین دکتر جراح است. وب سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که میتوانید به راحتی با دیدن تصاویر نمونه کارهای قبل و بعد از جراحی لیفت سینه در پروفایل اختصاصی پزشک در این وب سایت با اطمینان بیشتری پزشک را انتخاب کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در جنت آباد تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران