بهترین جراح لیفت سینه در بلوار کشاورز

بهترین جراح لیفت سینه در بلوار کشاورز تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

بهترین جراح لیفت سینه در بلوار کشاورز تهران با برداشتن پوست اضافه سینه و کشیدن بافت های مجاور اقدام به ترمیم شکل ظاهری پستان ها می کنند. در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید این پزشکان برتر را شناخته و به آنها مراجعه کنید.

بهترین جراح لیفت سینه در بلوار کشاورز تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر داود نریمان زادهتهران، ضلع جنوب شرقی میدان فاطمی، روبروی بیمارستان شهرام، ساختمان پزشکان 28، طبقه 2، واحد 702186037552
02188901384

تعرفه عمل لیفت سینه در بلوار کشاورز

با یک جلسه مشاوره توسط پزشکان برتری که در لیست فوق نام برده شده است به پاسخ تمامی سوالات خود برسید. تعرفه های این عمل پس از معاینه متخصص اعلام می گردد. دستمزد دکتر، هزینه آزمایشات قبل از جراحی، داروهای مصرفی، هزینه بیمارستان یا کلینیک و میزان شلی و افتادگی سینه ها در تعرفه این جراحی نقش مهمی دارد. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در بلوار کشاورز مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در بلوار کشاورز

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در بلوار کشاورز

برای اینکه بتوانید نوبت خود را به صورت آنلاین اخذ کنید، میتوانید بدون مراجعه به پزشکان در بلوار کشاورز، این نوبت را از طریق وب سایت کلینیک زیبایی و با کلیک بر روی نام دکتر از لیست فوق، نوبت خود را در بخش مربوطه رزرو کنید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در بلوار کشاورز

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در بلوار کشاورز کیست؟

برای یافتن بهترین پزشک چه اقدامی کنیم؟ بهترین راه را وب سایت کلینیک زیبایی در اختیار شما قرار داده است. میتوانید با مراجعه به لیست فوق و انتخاب پروفایل هر یک از پزشکان برتر در این حوزه، نمونه کارهای قبل و بعد جراحی را به صورت تصویر مشاهده کنید و با اطمینان بیشتر پزشک را انتخاب کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در بلوار کشاورز تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران