بهترین جراح لیفت سینه در اندرزگو تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

با مراجعه به بهترین جراح لیفت سینه در اندرزگو تهران میتوانید از خدمات زیبایی آنها استفاده کرده و بهترین نتیجه را بگیرید. اگر در یافتن با سابقه ترین پزشکان جراح لیفت سینه با مشکل رو به رو هستید، با کمک لیست جامع وب سایت کلینیک زیبایی، به اطلاعات آدرس و شماره تماس دست یابید.

بهترین جراح لیفت سینه در اندرزگو تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر غلامحسین غرابیتهران، بلوار اندرزگو، بالاتر از جام جم، روبروی باشگاه خبرنگاران جوان02122012932
2دکتر ندا ظهیریتهران، بلوار اندرزگو، سلیمانی غربی، ساختمان پزشکان حکیم، طبقه اول، واحد 809981207804

تعرفه عمل لیفت سینه در اندرزگو

برای اینکه بتوانید از تعرفه های دقیق لیفت سینه آگاه شوید، باید با کمک لیست فوق، پزشک مورد نظر خود را انتخاب و به مطب او مراجعه کنید. این تعرفه تنها توسط پزشک متخصص قابل اعلام است. عواملی همچون دستمزد دکتر، هزینه های مربوط به بیمارستان یا مرکز مورد نظر، میزان شلی و افتادگی پستان ها و هزینه آزمایشات قبل عمل و داروهای مصرفی بعد از عمل در میزان تعرفه نقش اساسی دارد. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در اندرزگو مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در اندرزگو

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در اندرزگو

با اخذ نوبت آنلاین، میتوانید با توجه به ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید. این وب سایت این امکان را در اختیار شما قرار داده است که با کلیک بر روی نام هر یک از پزشکان برتر در لیست فوق، به بخش رزرو نوبت هدایت می شوید و در آنجا نوبت را اخذ می نمایید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در اندرزگو

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در اندرزگو کیست؟

از مهم ترین بخش های تصمیم به این عمل جراحی، انتخاب پزشکی متخصص در این زمینه است. اگر یافتن پزشک متخصص برای شما دشوار است، میتوانید تصاویر نمونه کار قبل و بعد از جراحی لیفت سینه هر پزشک را در پروفایل شخصی او مشاهده کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در اندرزگو تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران