فرورفتگی نوک سینه شیراز

اصلاح فرورفتگی نوک سینه در شیراز | ماموپلاستی نوک سینه در شیراز

پری چاوشی

در این مطلب با روش اصلاح فرورفتگی نوک سینه در شیراز بیشتر آشنا می شوید. ماموپلاستی نوک سینه یکی از ملزمات زیبایی زنان محسوب می شود. در جدول زیر بهترین مراکز اصلاح فرورفتگی نوک سینه در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است.

اصلاح فرورفتگی نوک سینه در شیراز

ردیف نام پزشک نشانی بهترین پزشکان متخصص جراحی عمومی در شیراز تلفن مطب
1 دکتر فرزانه بستانیان
متخصص جراحی شکم، سینه، گوارش،
آپاندیس، کیسه صفرا، بواسیر و فتق
شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 4، ساختمان پزشکان پاستور، طبقه 4
مراکز درمانی: بیمارستان پارس و بیمارستان دنا
07136473528
2 دکتر وحید عین آبادی
متخصص جراحی شکم، سینه و سایر اندام ها
شیراز، خیابان کریم خان زند، جنب هتل پارس،
ساختمان پزشکان صدف، طبقه 2
07132337338

فرو رفتگی نوک سینه

فرو رفتگی نوک سینه عارضه‌ای است که در آن، نوک پستان با درجات مختلف به سمت داخل متمایل شده باشد. در حالی که در یک سینه طبیعی، نوک سینه، بیرون آمده است اما در درجات کمتر فرورفتگی، نوک پستان به اطراف متمایل می‌شود؛ در درجات بالاتر فرورفتگی نوک سینه ممکن است اصلا نوک پستان دیده نشود.

تشخیص فرو رفتگی نوک پستان

در تشخیص دلیل فرو رفتگی نوک سینه توسط پزشک، باید به یک نکته مهم توجه داشت. اگر این فرورفتگی به تازگی شکل گرفته باشد و ترشحاتی نیز از نوک پستان خارج شود، باید خطر بیماری سرطان پستان را جدی گرفت و آزمایش‌های لازم را هرچه زودتر انجام داد.

درجه‌بندی میزان فرورفتگی نوک سینه

  • فرورفتگی که به سادگی خارج می‌شود
  • فرورفتگی که به سختی خارج می‌شود
  • فرورفتگی که نوک سینه دیده نمی‌شود و نیاز به ماموپلاستی دارد

جراحی نوک سینه

عمل جراحی نوک سینه با کنار زدن پوست هاله و اطراف نوک سینه، قطع یا آزاد کردن مجاری شیردهی کوتاه و انجام تکنیک‌های ترمیمی، نوک سینه را بیرون می‌آورد و برجسته می‌سازد. عمل جراحی نوک سینه اگر به درستی انجام شود، می‌تواند برخی از مجاری شیری را در سینه حفظ کند و امکان شیر دادن برای فرد حفظ شود.

عمل اصلاح فرورفتگی نوک پستان چه می کند؟

هدف از این عمل اصلاح نوک پستان فرو رفته با آزاد کردن مجراهای کوتاه و جلوگیری از فرورفتگی است. خانم هایی که این مشکل در آنها شدید است می توانند از این عمل استفاده کنند.

مسائلی که باید در زمان جراحی نوک پستان فرو رفته درنظر گرفت :

در برخی موارد، وارونه شدن نوک پستان به بیماری سینه ربط دارد. دکتر نداف ارزیابی کامل انجام می دهد تا مطمئن شود که جراحی اصلاح نوک پستان فرورفته برای شما مناسب است. انجام این روش منجر به ناتوانی دائمی برای شیر دادن می شود. این امر به خاطر قطع شدن مجرای شیری با این روش است.

بیشتر بخوانید : لیفت سینه در شیراز

نظر کاربران