هزینه عمل اسلیو معده

هزینه عمل اسلیو معده چقدر است ؟

پری چاوشی

عمل اسلیو معده یکی از عمل های جراحی و روش های تهاجمی برای کاهش وزن به حساب می آید. حتما میخواهید بدانید هزینه اسلیو چقدر است؟ در ادامه درباره هزینه عمل اسلیو معده نکاتی را در اختیار شما قرارداده ایم.

آنچه باید در مورد هزینه عمل اسلیو معده بدانید

در مواردی که تشخیص داده می‌شود برای درمان چاقی باید عمل اسلیو معده را به کار گرفت، یکی از مهمترین فاکتورهای مهم برای بیمار، هزینه اسلیو معده است. بدیهی است که انجام هر جراحی مستلزم پرداخت هزینه در مراحل مختلف است. هزینه عمل اسلیو معده را می‌توان در سه بخش در نظر گرفت: هزینه‌هایی که بابت آزمایشات و معاینات پیش از جراحی پرداخت می‌شود، هزینه‌های بیهوشی، انجام جراحی، ابزارهای مورد نیاز و بستری شدن در بیمارستان و در نهایت هزینه مراقبت‌های پس از عمل و دوران نقاهت.

البته وقتی در مورد هزینه اسلیو معده صحبت می‌کنیم، باید بدانیم که این هزینه به بسیاری از عوامل بستگی دارد؛ از جمله نوع پوشش درمانی، بیمارستانی که جراحی درآن انجام می‌شود و یا دستمزد جراح و بسیاری موارد دیگر. علاوه‌براین، هزینه داروها، ویتامین‌ها و مکمل‌هایی که باید بعد از جراحی مصرف شوند را نیز باید به هزینه عمل اسلیو معده اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: عمل اسلیو معده چیست و چگونه انجام میشود؟

عوامل موثر بر هزینه عمل اسلیو معده چیست ؟

موارد مختلفی میتواند بر افزایش و یا کاهش هزینه های این عمل تاثیرگذار باشد.

  • کلینیک انتخابی شما یکی از مهمترین مواردی است که میتواند بر افزایش و یا کاهش هزینه های این عمل تاثیرگذار باشد.
  • مواد بیهوشی نیز بسیار مهم است و موثر بر افزایش هزینه عمل اسـلیو معده.
  • پزشکی که برای انجام این کار انتخاب میکنید نیز بسیار مهم است. پزشک انتخابی شما هر چه ماهرتر باشد دستمزد بیشتری نسبت به بقیه پزشک ها خواهد گرفت.
  • مراقبت های بعد از عمل جراحی نیز هزینه بر خواهد بود. این مراقبت ها از جمله خرید کرم های ترمیم کننده میتواند بر افزایش هزینه های عمل تاثیرگذار باشد.
  • هزینه بیهوشی و دستمزد کادر بیهوشی نیز بسیار مهم است و بر افزایش هزینه های عمل جراحی تاثیرگذار خواهد بود.
  • اتاق عمل و امکاناتی که در آن وجود دارد بسیار مهم است و هر چه مجهزتر باشد هزینه عمل نیز افزایش خواهد یافت.

عوامل موثر بر هزینه عمل اسلیو معده

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر برای عمل اسلیو معده در شیراز

آیا بیمه هزینه عمل اسلیو معده را پرداخت میکند ؟

پرداخت هزینه های این عمل به موارد مختلفی بستگی دارد. بیمه شما بسیار مهم است و در برخی موارد مقداری از هزینه ها را باز میگرداند. همچنین اگر وزن شما از حدی بالاتر باشد بیمه هزینه های شما را پرداخت خواهد کرد. اینکه بیمه تکمیلی چقدر از هزینه عمل اسلیو را میدهد؟ را باید قبل از اقدام به عمل از بیمه گذار خود سوال کنید.

هزینه عمل اسلیو معده بدون بیمه چقدر است؟

به طور کلی در حوزه درمان هر زمان که صحبت از هزینه ها به میان میاید بیمه ها حرف اول را می زنند. بیمه ها برخی از پروسه ها را تحت پوشش قرار می دهند و برخی دیگر که صرفا جنبه زیبایی دارند را پوشش نمی دهند.

عمل های لاغری عموما دلیل زیبایی ندارند و تنها به جهت درمان چاقی و بیماری های مرتبط با چاقی هستند. اما برخی بیمه ها سنگ جلوی پای بیمار می گذارند و به همین خاطر ممکن است بیمه شما هزینه عمل اسلیو شما را تقبل نکند. اگر بیمه ندارید این بخش مخصوص شما است.

هزینه‌ های ذکر شده بدون در نظر گرفتن پیچیدگی های عمل است.

اگر شما از هر نظر کاندید خوبی برای عمل جراحی اسلیو معده باشید، پیش از عمل دستورالعمل های جراح لاغری را دنبال کرده باشید و حین عمل اتفاق خاصی رخ ندهد، عمل شما خیلی زود و با موفقیت به پایان میرسد و شما حدود ۲۴ تا ۴۸ ساعت از بیمارستان مرخص می شوید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران