لاغری

آشنایی با روش های موثر لاغری و تناسب اندام

پری چاوشی

در این مطلب به شما روش های لاغری و تناسب اندام را خواهیم گفت. یکی از دغدغه های جدید همه انسان ها داشتن اندامی مناسب است. این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

بهترین روش لاغری چیست؟

خبر خوب این است که روش‌های بسیار زیاد و متنوعی برای کاهش وزن وجود دارند، اما خبر بد این است که همه این روش‌ها لزوماً به کاهش وزن شما کمک نمی‌کنند. سنگ بنای پیدا کردن بهترین شیوه لاغری برای شما، ابتدا محاسبه شاخص توده بدنی است.

بیشتر بخوانید : پیکرتراشی در شیراز

بهترین روش لاغری برای کسانی که اضافه وزن دارند چیست؟

نکات ذکر شده در ادامه این مقاله برای کسانی که اضافه وزن جزئی تا متوسط دارند مفید است و به کاهش وزن سریع آن‌ها کمک می‌کند، اما عزیزانی که چاقی یا چاقی مرضی دارند به انتهای مقاله مراجعه کنند تا با روش دائمی و قطعی لاغری خود آشنا شوند

بیشتر بخوانید : درمان سلولیت در شیراز

۱. کاهش مصرف قند و نشاسته

مهم‌ترین اقدام برای لاغری، کاهش مصرف قند و نشاسته است. با کاهش این مواد، سطح گرسنگی‌تان پایین آمده و در نتیجه میزان کالری دریافتی‌تان کمتر خواهد شد.

۲. محیط اطرافتان را به کنترل خود در بیاورید!

یکی دیگر از استراتژی های موثر در بهترین روش لاغری جهت کاهش کالری های دریافتی، کنترل محیط اطرافتان هست. کنترل اطرافتان شامل هر چیزی از پر کردن آشپزخانه تان تا انتخاب بهترین رستوران می باشد.

۳. خوردن وعده صبحانه را از دست ندهید

بسیاری از مردم فکر میکنند که بهترین روش لاغری نخوردن صبحانه یا صرف نظر کردن از آن است. نخوردن صبحانه به تناسب اندام و لاغری شما کمکی نخواهد کرد.

۳. مصرف نوشابه را جدا به کلی حذف کنید

بر اساس تحقیقات اخیر، بدن میانه خوبی با کربوهیدرات مایع، مانند قند موجود در نوشابه ندارد به عبارتی بدن نمیتواند مشابه عکس العملی که در قبال کربوهیدرات موجود در نان دارد نسبت به کربوهیدرات های نوشابه‌ای داشته باشد.

۴. آب زیادی در طول روز بنوشید

کمبود مصرف مایعات موجب آزاد شدن هورمون ضد ادرار می شود و در نتیجه بدن آب و مایعات را درون خود نگه داشته و همین امر وزن فرد را افزایش می دهد. در حالی که شاید این حقیقت نشان دهد که چرا وزن ابزار درستی برای اندازه گیری شاخص توده بدنی نیست

بیشتر بخوانید : لاغری با کویتیشن در شیراز

نظر کاربران