بعد از تزریق ژل لب چی بخوریم؟

پری چاوشی

یکی از سوالات رایج بین زیباجویان این است که بعد از تزریق ژل لب چی بخوریم؟ تیم کلینیک زیبایی در این مطلب تصمیم گرفته است پاسخ این سوال را این مقاله بررسی نماییم.

ژل لب یکی از تکنیک های معروف و پرطرفدار برای حجیم و خوش فرم کردن لب ها است و بهتر است توسط دکتر متخصص انجام شود تا عارضه در پی نداشته باشید. تغذیه بعد از هر کار زیبایی در ترمیم و ماندگاری آن بسیار موثر است. در ژل لب نیز همین طور است و باید در نظر داشته باشید که مصرف مواد غذایی مضر می‌تواند به ماندگاری ژل و فرم آن آسیب وارد نماید.

تغذیه مناسب بعد از تزریق ژل لب

افرادی که برای تزریق ژل به لب مراجعه می کنند باید قبل از انجام کار از خوردن و آشامیدن خودداری کنند تا داروی بی حسی اثر نماید. بعد از تزریق نیز بهتر است از نوشیدن آب خودداری کنند. همچنین در نظر داشته باشید نوشیدن مایعات با نی در فرم دهی لب ها تاثیرگذار بوده و می تواند زیبایی لب های شما را از بین ببرد.

اگر به دنبال دکتر تزریق ژل در شیراز هستید ما در لینک درج شده اطلاعات ماهرترین پزشکان متخصص در این زمینه را به همراه آدرس و شماره تماس برای شما قرار داده ایم.

آیا بعد از تزریق ژل لب می توان غذا خورد؟

بله. بعد از تزریق ژل لب می توانید غذا بخورید. اما باید به چند نکته مهم در این زمینه توجه نمایید.

  • در ابتدا که باید از مصرف غذاهای داغ تا 24 ساعت بعد از تزریق خودداری نمایید. زیرا این امر می تواند باعث ایجاد تورم و کبودی شود.
  • از قاشق، نی، لقمه های بزرگ پرهیز نمایید. این کار می تواند باعث کشیدگی برهم خوردگی فرم لب شما شود.پیشنهاد می‌کنیم تا ۳ روز ابتدایی از قاشق کوچک برای میل کردن غذا استفاده کنید
  • از مصرف مشروبات الکلی تا یک هفته بپرهیزید
  • سیگار و یا دیگر دخانیات می تواند ماندگاری اثر ژل شما را کاهش دهد.

آیا بعد از تزریق ژل لب می توان غذا خورد؟

چه مواد غذایی بعد از تزریق ژل لب می توان مصرف کرد؟

پاسخ به این سوال که بعد از تزریق ژل لب چی بخوریم را در ادامه بررسی می نماییم:

  1. نوشیدن مقدار کافی آب: برای دریافت بهترین نتیجه بعد از تزریق ژل بهتر است آب کافی در بدن شما وجود داشته باشد. البته تا 24 ساعت اولیه بعد از تزریق بهتر است آب به ناحیه تزریق شده برخورد نکند. از آنجایی که هیالورونیک اسید یک ماده قندی می باشد که در برخی از بافت های بدن مانند پوست و غضروف ها وجود دارد، این ماده از جذب آب حجیم تر می شود و به حالت ژله ای در می آید، کمبود آب در بدن افراد بر روی عملکرد ژل و همچنین فیلر های پوستی تاثیر بسیاری می گذارد.
  2. مصرف مواد غذایی با دمای پایین: اگر مواد غذایی که مصرف می نمایید در دمای بالایی باشد امکان وارد شدن آسیب به ژل تزریق افزایش پیدا می کند. پس توصیه پزشکان به شما این است که سعی کنید دمای غذای خود را کاهش دهید و بعد میل نمایید.
  3. غذاهای نرم بخورید: تا 24 ساعت اولیه از مصرف غذاهای سفت پرهیز نمایید. این کار باعث می شود که بافت لب کشیده شده و دچار بد فرمی شود.

چه مواد غذایی بعد از تزریق ژل لب می توان مصرف کرد؟

کلام آخر

ما در این مقاله به یکی از پرتکراترین سوالات زیباجویان در خصوص این که بعد از تزریق ژل لب چی بخوریم؟ پاسخ داده ایم. هر گونه کپی برداری از مقاله فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران